Je gebruikt op dit moment een verouderde browser die niet door onze website wordt ondersteund.
Wij raden je aan om onze website in een andere browser te openen.
Op deze manier ben je verzekerd van een beveiligde en goed functionerende website.
Travel Store Business Logo
Travel Store is lid van de SGR Travel Store is lid van de ANVR
Frank Visch, Directeur Travel Store
Frank Visch
CEO Travel Store

Hoe gaat Travel Store Business te werk

Wat kunt u als bedrijf verwachten wanneer u een reisaanvraag bij ons neerlegt? Graag vertellen wij, stap voor stap, hoe wij te werk gaan.

Stap 1: Laten we kennismaken en de mogelijkheden bespreken

U heeft over Travel Store Business gehoord of gelezen en u zou graag meer willen weten over onze werkwijze en ons bedrijf? Graag komen we bij u op kantoor langs om kennis te maken. Verwacht geen langdradige presentaties en onnodige blabla, maar to-the- point informatie en advies waar u echt iets aan heeft. Wenst u liever een telefonische afspraak of een videocall? Uiteraard behoort dat ook tot de mogelijkheden.
 

Stap 2: Een reisaanvraag indienen

Bent u enthousiast geworden over ons bedrijf en onze service? Dan wordt het tijd om dit in praktijk te gaan brengen. Leg uw aanvraag bij ons neer en wij gaan er mee aan de slag. Dit kan via telefoon, e-mail en chat. Ook een videocall behoort tot de mogelijkheden. Geef ons uw wensen door en u ontvangt van ons een volledig, overzichtelijk reisvoorstel. Tijd om te kiezen!

Wenst u de boekingen liever in eigen beheer te maken? Dit is mogelijk met onze corporate booking tool: Business Trip Planner.

Meer over business trip planner

Stap 3: Let’s book

U heeft het reisvoorstel bekeken en heeft een keuze gemaakt. U hoeft slechts een GO te geven en wij doen de rest. We zijn op de hoogte van uw gegevens en weten bij wie we moeten zijn voor eventuele approvals. Indien gewenst kunnen we op de vluchten eerst een optie nemen. Zo heeft u tijd om de laatste puntjes op de i te zetten. Hotel nodig? Wij zoeken het graag voor u uit. Wilt u een verblijf dichtbij de afsprpaaklocatie of bespaart u kosten door er iets verder vandaan te gaan zitten? Wij adviseren u, zodat u de juiste keuze kunt maken. Voor ons hotelaanbod maken wij gebruik van verschillende leveranciers en kunnen zo de beste deal verzorgen. Zodra alles geboekt is, ontvangt u van ons de nodige reisdocumenten. U bent ready for take-off!

Overzicht van alle services 

Stap 4: Tijdens de zakenreis

Tijdens uw zakelijke reis zijn wij 24/7 bereikbaar via ons eigen noodnummer.
Loopt uw afspraak uit? Bel ons en wij stellen alles in het werk om de reis naar wens aan te passen.

Stap 5: Facturatie van de zakenreis

Anders dan bij veel airlines en hotelleveranciers kunt u bij Travel Store Business gewoon op rekening betalen. Natuurlijk is het ook mogelijk per creditcard te betalen. Bovendien bent u tegen een klein bedrag verzekerd bij faillissementen van airlines. Ontvang facturen per reis of kies voor een verzamelfactuur.

Stap 6 : Managementrapportage

Graag evalueren wij met u het reisgedrag binnen uw bedrijf. Door het inzichtelijk maken van het reisgedrag van u of uw medewerkers kan een eventuele kostenbesparing worden gerealiseerd. Samen kijken we hoe er zo efficiënt mogelijk gereisd kan worden.

Haal meer uit uw zakenreis

Wilt u weten wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen?
Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. 

U kunt ons ook bellen op: 

  +31(0)183 - 699 666

 

Contactformulier